På mitt nattygsbord

av tionollfem

image

1. Vattenflaska, måste dricka minst en innan jag somnar.
2. Ansiktscreme Olay , blir väldigt torr under vinterhalvåret så insmörjning är ett måste.
3. Body lotion Victoria secret coconut passion, sparar lite på den till sommaren, därför är den inte så välanvänd ännu. Luktar skitgott!
4. Citodon, mina smärtstillande tabletter för axeln.
5. Ipren, tar jag också mot axeln ibland (men inte samtidigt som Citodon)
6. Väckarklocka, använder dock mobilen, för signalen är asjobbig. Måste ändå ha den eftersom att jag älskar det tickande ljudet.
7. Bok, Molnfri Bombnatt av Vibeke Olsson. Väldigt bra bok där handlingen utspelar sig under andra världskriget. Har läst den flera gånger. Boktips!

8. Hantel, använder jag när jag gör mina rehabövningar för axeln.

Sovdags, imorgon väntar 5 timmars härlig uppsatsskrivning (NOT!) eftersom att vi har nationella prov i svenska b… Halv 9 måste jag vara i skolan. Bussen går 7.15… Fy faan.
Over and out.

