Helgen

av tionollfem

Igår var jag på bowling (ja, två helger i rad, helt sjukt). Fannys lag fortsatte kvala till Allsvenskan, och i går skulle det avgöras. Och de vann!!! Fanny avgjorde i sista rutan genom att göra tre strike. Väldigt stolt storasyster måste jag säga 🙂

På kvällen var det stor Huddinge handboll-fest. Det var supermycket folk, och jag kände inte igen hälften av dem. Men det var en väldigt trevlig kväll med mina gamla lagkompisar som jag saknar så mycket att det gör ont.

Senaste veckan har saknaden efter handbollen varit större än på länge. Vet inte vad det beror på, men jag vaknade här om natten med ont i magen för att jag saknar det så mycket. Det är helt sjukt att man måste sakna en grej som har varit så självklar hela livet.
Jag saknar allt, göra mål, slå en passning, spela försvar. Få bekräftelse av tränaren, bli vald att slå en straff, stå där en mot en mot målvakten och vara helt säker på att jag sätter den.
Fan vad skador suger. Tur att jag har 99-orna i alla fall.

Senaste dagarnas roligaste har helt klart varit vädret! Jag har börjat jobba på brännan, och vädret ska tydligen hålla i sig hela veckan. Då kanske man kan skaffa sig en utomlandsbränna hemma på tomten 🙂 

Nu ska jag återgå till Big Brother.
Vi hörs!

