Three days later

av tionollfem

Som vanligt har helgen bara sprungit iväg. Det går extra fort när man är i en (eller rättare sagt två) handbollshallar i Sollentuna. Mixcupen har stått på schemat och det har varit riktigt roligt. Killarna och tjejerna har skrattat i princip non stop och det var ändå det som var prio ett. Vi mötte mest 98-lag och det var tufft, så spelmässigt har vi blandat och gett rätt kraftigt. Men som sagt, roligt har det varit och det var det viktigaste.

Valborg är enligt mig en av de mest överskattade ”helgerna”. Jag hängde med mina päron, kom inte ifrån Sollentuna förrän vid halv 7 igår kväll. Vi var hos faster och farbror och gick sen runt halva jävla Stuvsta, med ett stopp hos mamma och pappas kompisar, innan vi kom hem halv 3. Då hade jag inte varit hemma sen tio i 8 på morgonen, så jag däckade rätt omgående i sängen.

I förmiddags var vi och spelade kvartsfinal, det gick åt skogen så det blev bara en match för oss. Hann med en fika hos mormor och morfar på eftermiddagen.

Imorgon börjar jag halv 1. Så jävla skönt. Vi har bara en svensklektion och efter det har jag ph-samtal. Lagom ansträngande dag.

Nu väntar Grey’s Anatomy 🙂

