Operation

av tionollfem

Imorgon ska jag operera axeln igen. Känner mig faktiskt inte alls nervös, utan det ska snarare bli skönt att få den fixad. Jag ska vara på dagkirurgen halv 8 imorgon bitti, och om det blir som förra gången så kommer jag in på operation vid halv 10-tiden. Dock vet jag inte om det är titthål eller vanlig operation, det måste jag komma ihåg att fråga direkt när jag skrivs in.

Annars har helgen varit mysig. Vi har varit i Göteborg, lillasyster hade bowlingtävling. Den gick inget vidare, men vi hade trevligt ändå. Eftersom att ingen i familjen är en karusellmänniska sket vi i Liseberg (det var dessutom askallt), vi gick på Universeum istället. Där lyckades jag slippa att klappa ormarna, men mamma tvingade in mig i ormrummet. Det var en traumatisk upplevelse, och det mest obehagliga var att de två mest dödliga ormarna i världen lever i Australien (Emma, vi måste diskutera detta!!!)

Min enda lektion idag var inställd, så jag har tagit det lugnt hemma idag. Jag ska jobba vid 5, blir nog ett par-tre timmar.

Grattis på födelsedagen morfar. Jag tänker på dig.

