Sitter uppe bara för att jag kan

av tionollfem

Jag är så förbannat trött att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Har haft väldigt ont i axeln senaste dagarna, så har inte sovit så bra som jag gjorde de första dagarna efter operationen. Imorgon har jag studiedag, och då ska jag soooova. Och så måste jag plugga. Jag har lite kvar på min läslogg i engelska, och så ska jag skriva förord, baksidetext och komma på en idé till ett antologiomslag. Det är det sista jag gör i text B, och förhoppningsvis så kirrar det mitt MVG 🙂 På torsdag har jag boksamtal i engelska, och då är jag klar med den kursen. På torsdag har jag också nationella läs, skriv- och hör i tyska. Det är det sista vi gör i den kursen. Sedan så kan jag slappna av lite och börja ställa in mig på sommarlov. Fy fan vad skönt.

Imorgon är det årsmöte i handbollen. Det brukar vara lite småtrevligt med prisutdelningar, fika och sådant roligt. Då ska det delas ut pris till Årets spelare i P99. Det ska bli spännande att se han som får prisets reaktion.

Note to self: måste köpa en ram till Årets spelare-diplomet! Du behöver också nya nagellack! GLÖM INTE BORT FÖR FASEN!

Nu orkar jag fan inte sitta uppe längre. Godnatt!

