Saturday morning

av tionollfem

Eels – Saturday Morning

Dagen bjuder på massa roligt. Jag ska snart åka ner till centrum och hälsa på 99orna som står där och säljer kaffebröd. Vi ska hämta ut ett paket med smycken på posten och pappa ska köpa en kostym tror jag. Sedan vid klockan 5 ska jag möta upp mina kära vänner vid Coop. Vi ska handla mat och sedan åker vi hem till Tessan. Det ska bli skitmysigt, vi träffas ju inte så ofta längre eftersom jag inte spelar handboll.

Imorgon ska jag jobba 11-15, och sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är Champions league-slutspel hela helgen. I eftermiddag/kväll är det semifinaler, Barcelona-Rhein-Neckar Löwen och Hamburg-Ciudad Real. Hoppas på Barcelona-Ciudad i finalen. Lite jobbigt att finalen imorgon går samtidigt som Djurgården-Göteborg i cupen, men ärligt talat är det mest ångest att kolla på Djurgårn nu för tiden. Så det blir nog handboll ändå.

Hörs senare!

