Håll ut

av tionollfem

Sitter i skolan och väntar på den absolut sista grejen innan sommarlovet. Det är betygssamtal och avslutningsfika på tyskan. Tack Gud för att jag har överlevt den här helveteskursen förresten! Vet inte riktigt hur lång lektionen är, jag ska i alla fall lämna tillbaka alla böcker sedan. Har lite ångest för att jag har böcker som jag inte har någon aning om vart de är (har jag tur har jag redan lämnat tillbaka dem).

Efter skolan ruschar jag hem för att hinna sminka lillasyster inför hennes bal. Hon kommer bli jättefin och det är synd att jag har träning så jag inte hinner kolla vid skolan.
Men det ska bli kul att träffa killarna igen, det är några veckor sen nu. Idag ska vi träna utomhus inför Eken cup nästa helg, hoppas solen fortsätter skina. Efter träningen ska jag ha ett väldigt spännande möte med min nya tränarkollega.

Auf wiedersehen!

