Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större

av tionollfem

 

Dagen i punkter:

  • Jag vann en brottningsmatch med B om hans Ipod. Han tycker att jag är den mest orättvisa i världen.
  • Träning i Skeppsmyreparken, alla 99-killar gick på något, vet inte riktigt vad. Det var ett jävla liv i luckan i alla fall.
  • Partillelottningen har kommit! Vi fick ett lag från Taiwan, ett lag från Tjeckien, ett danskt lag och tre svenska. Nöjd med den gruppen. Hoppas att vi stöter på det kenyanska laget 🙂 Dessutom ska vi bo på Annedalsskolan (HOGWARTS!!)
  • Ett mindre raseriutbrott.
  • En del människor kan få mig så himla glad.
  • Pissväder idag också, funderar allvarligt på att frångå sommarbudgeten för att köpa ett par stövlar. Lera på Gubbängsfältet är jäkligt mysigt…
Jobb även imorgon, 12-15. Efter det har jag en del smågrejer jag måste köpa, typ nagelstärkare och kanske en keps (finns Twilight på tyska i bokhandeln?)
Auf Wiedersehen!

 

 

 

