Jag är gift med 11 man, på Stadion blir min kärlek sann

av tionollfem

Det finns inte mycket som är bättre än känslan när Djurgården gör mål och Stadion exploderar. Matchen mot Mjällby idag var väl ärligt talat inte någon höjdare, men tre poäng blev det och då är jag nöjd! Det hände också någonting historiskt idag, Fanny (som är en liten gulsvart råtta) hade på sig en Djurgårdströja. Helt otroligt. Jag har det till och med på bild. Hon hävdar själv att det var i förebyggande syfte och självförsvar, allt för att hon inte skulle bli överfallen av alla huliganer (det kryllar nämligen av dessa på familjeläktaren där vi satt). Vad hon än säger så har jag bildliga bevis, och det är det viktigaste. Den här bilden kommer användas som argument i alla framtida diskussioner som rör ämnet klubbtillhörighet och lojalitet.

