Sunday bloody sunday

av tionollfem

Dagen har spenderats hemma hos Therese och Erica. Vi har haft Harry Potter-maraton, så jävla awesome! Vi räknade snabbt ut att vi har tillbringat nästan 9 timmar framför tvn. Film 1 och 2 var det riktigt längesen jag såg, så det var en hel del ”just det”-upplevelser måste jag erkänna. Film 3 såg vi mest för att man faktiskt inte kan hoppa över den, oavsett hur seg den är. Den var egentligen bara transportsträcka inför film 4. Den tycker vi alla är den bästa, med trekampen och allt runt den. Men kanske mest för att Robert Pattinson är med i den. Och det var faktiskt inte jag som suckade första gången han kom i bild (THERESE!!). Vi hann nästan hela innan det var dags att åka hem.

Imorgon vettefan vad jag ska göra. Jag älskar sommarlov.

Nu har jag en dejt med Dr. Spencer Reid och resten av Criminal Minds-gänget. Auf Wiedersehen!

