Montag

av tionollfem

Vette fan vart helgen tog vägen. Den gick åt till handboll och jobb, det märks att allt är precis som vanligt igen nu. Börjar göra mig redo för att officiellt vinka hej då till sommaren, och plocka fram mina (läs Fannys) tjocktröjor och halsdukar.

Om 20 minuter börjar dagens andra, och sista, lektion. 1 och en halv timmes föreläsning i Engelska C i en fullproppad arena med 60 elever och lite luft. Kul det låter va? Inte jättetaggad måste jag erkänna. Men jag har varit duktig på min lilla håltimme och förberett min lilla presentation om en artikel på tyskan. En otrolig (harkel) artikel om lyxig camping blev det i alla fall. Tyska tidningar är inte riktigt lika tydligt strukturerade som jag är van med, så att sitta och leta efter någonting mer intressant fanns inte på kartan. Jag tog första bästa istället.

Slutar 15.15, då åker jag raka vägen hem och går till gymmet direkt med lillasyster. Sedan är det träning med killarna i Kvarnberga. Räknar med att krascha i soffan framför Idol vid åttatiden. Auf Wiedersehen.

