Es regnet

av tionollfem

Jag älskar regn, och det passar verkligen mitt humör idag. Är så fruktansvärt trött att jag knappt orkar sitta upp, och då finns det inget värre än att tvingas vara ute i solen. Så det gråa, trista, regniga passar mig alldeles utmärkt.

Dagen bjuder på lite allt möjligt. Slutar skolan vid 11, då åker jag och möter upp Fanny vid hennes skola. Sen åker vi hem, gymmar och äter lunch. Klockan 3 ska jag vara hos sjukgymnasten och få mitt träningsprogram. Direkt efter det åker jag till jobbet. Slutar runt 7, och då ska jag hem och sova. Sovmorgon imorgon också, så jävla skönt.

En helt annan sak, jag hatar kursen Svenska C. Jag har allvarliga funderingar på att ta bort den och lägga den tiden på mitt projektarbete och litterär gestaltning istället. Det här är dessutom sista veckan för oss att ändra i kurserna, så jag måste bestämma mig snabbt.

 

