Friday, I’m in love

av tionollfem

Idag har varit en sån där härlig dag. Jag behövde inte åka på min enda lektion, så det blev en låång sovmorgon. Sedan tjänade jag vuxenpoäng genom att åka till centrum och handla mat, innan jag åkte hem och lagade maten jag hade köpt. Efter det försökte jag mig på min projektplan, ehm gick sådär kan man väl säga. Tror jag lyckades skriva sisådär tre ord på den, tycker det är fruktansvärt svårt. Men jag skrev desto längre på mitt artikelutkast (och mailade in uppgifter i tid), så jag får väl vara nöjd med dagen ändå.

Jag och papi käkade middag och åkte sen mot älskade Stockholms stadion. Vi tog emot Kalmar idag, och så jävla skönt med 3 poäng! Rajalakso, som dessutom fyller 23 idag, gjorde båda målen. Han var grym.

Nu sitter jag och glor på senaste Grey’s-avsnittet. Säsong 8 hade premiär i USA igår, och jag kunde inte hålla mig i typ två veckor. Efter det ska jag kolla lite True blood tror jag, har blivit helt beroende.

Imorgon ringer väckarklockan vid halv 10, seriepremiärer hemma i Huddingehallen. Det ska bli skitkul att se om det vi har tränat på försäsongen gett några resultat.

