Oldies but goodies

av tionollfem

En låt som får mig att vilja gråta och vara kär Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

En låt som får mig att vilja dra ifrån tråkiga Stockholm Håkan Hellström – Uppsnärjd I Det Blå

En låt som får mig att tänka på min bästa vän Håkan Hellström – Hurricane Gilbert

En låt som får mig att slappna av Kent – 747

En låt som är världsbäst, alla kategorier Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )

En låt som får mig att vilja säga precis vad jag känner Kent – Sundance Kid

En låt som ställer frågorna jag alltid har Kent – Berg&dalvana

En låt som får mig att vilja stanna i tråkiga Stockholm Petter – Storstadsidyll

En låt som får mig att känna mig tillfreds Bloodhound Gang – Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss

En låt som jag lyssnar på när jag är ledsen Bon Iver – Skinny Love

