Recap

av tionollfem

Det var ett tag sen jag skrev här nu. Jag vet inte riktigt varför, men livet har känts allmänt trist och deprimerande, så det har liksom inte blivit av. Hursomhelst, sedan sist har jag hunnit fylla myndig. Det blev som två födelsedagar, först själva dagen. Den spenderades till största delen på en mysig shoppingrunda med lillasyster i Farsta, och sedan hos sjukgymnasten där jag fick betala för första gången (vuxet). På kvällen hade vi myskväll hemma med god middag och Grey’s Anatomy. Sedan kom släkt och vänner och firade mig på fredagen, vilket blev min andra födelsedag.

Jag fick en tatuering (som kanske ska göras på fredag, vi får se) och en hel del pengar som sätts in direkt på Australienkontot. Eller alltså, det sätts in när jag har varit på banken och fixat så jag kommer åt mina pengar, haha.

 

