Synopsis

av tionollfem

Sitter här och försöker klämma fram en bra idé till en informationsfilm om pressetik. Det är inte det lättaste måste jag erkänna. Jag har total idétorka, och utkast på uppgiften ska vara inskickad om exakt 8 minuter. Känns sådär.

Annars har dagen börjat bra, som vilken tisdag som helst. Jag har mailat med min gamla tyskalärare, och hon gör mig väldigt glad. Jag ska tillbaka till min gamla skola nästa vecka för att marknadsföra Kunskapsgymnasiet. Jag ska prata med 100 förvirrade 9or, det ska bli väldigt intressant.

Kvar av den här dagen är:

  • tyskalektion
  • litterär gestaltning-lektion
  • träning med killarna
  • grymt nervös avgörande EM-kvalmatch.
På tal om den sista, så tror jag att Kim Källström (min favoritspelare alla kategorier) kommer avgöra på frispark. Så det så.
