skriver fast jag inte vet vad jag ska skriva

av tionollfem

Det var enligt min kära vän Emma alldeles för längesen jag skrev någonting här, så det kanske är dags. Med bara en och en halv vecka kvar på det här året kanske bloggen får bli ett av mina nyårslöften? 2012 kommer det att hända mycket som jag verkligen vill komma ihåg. Kanske ska försöka att hitta någon slags lista med saker att skriva om varje dag som jag kan vända mig till när idéerna är slut.

Årets bästa dag är bara fyra dagar bort. Jag är nästan klar med julklapparna, bara mamma och pappa kvar. Ganska nöjd måste jag få säga.

Imorgon har jag årets sista lektion. Så jävla skönt. Har tyvärr en del att göra på lovet dock. Jag måste till exempel skriva uppdrag i arbetsmiljö. Skulle ha gjort det igår, men min dator har gått sönder. Sadface på den alltså. Sedan måste jag plugga lite tyska. Men har bara lektioner i en vecka och sedan går vi på APU i nio veckor. Direkt efter det åker jag till Berlin!

Så Emma, nu har jag skrivit. Ska nog köra på listgrejen ändå och sedan tvinga dig skriva samma lista! Ha, bästa idén ever!!

