Rivstart

av tionollfem

Eftersom min kära vän Emma har dragit igång det nya året med en jävla massa bloggande vill inte jag vara sämre. Ska som sagt försöka vara lite mer aktiv här framöver, framför allt för min egen skull. Året som kommer ska förhoppningsvis bli ett av de roligaste någonsin, och det tror jag att jag vill kunna läsa senare.

Helgen som var spenderades i Falun med världens bästa handbollskillar. Spelmässigt var det väldigt upp och ner, men annars skötte sig killarna exemplariskt. Det beror nog på att jag hotar med att inte åka till Partille med dem annars (kanske har en del med mognad att göra också hehe).

Annars har det nya året startat rätt segt. Jag är just nu inne på min tredje sjukdag. Feber, ont i öronen och halsen är för jävla tråkigt. Känns dessutom inte som att det går åt rätt håll. Fan.

20120110-200224.jpg

20120110-200234.jpg

20120110-200245.jpg

