TVD

av tionollfem

Jag är lite småsjuk i huvudet. När jag snöar in på någonting gör jag det verkligen ordentligt. I fredags, då jag fortfarande låg hemma sjuk, fick jag för mig att jag skulle börja kolla någon ny serie. Jag har hört flera vänner som tycker att The Vampire Diaries är grymt bra, så jag gav den en chans. OCH NU ÄR JAG FAST! Sedan fredag eftermiddag har jag kollat hela första säsongen, vilket är 22 avsnitt. Som besatt har jag suttit fastklistrat framför datorn och dreglat efter vampyrer (igen, flashbacks från när jag upptäckte True Blood). Nu ska jag börja kolla på säsong 2, och är lite ledsen för att jag inte kan kolla hela natten.

Imorgon väntar nämligen återbesök hos ortopeden, skolan utan lektioner, och tillsist tandläkarbesök. Flänger fram och tillbaka kan man säga. Först Huddinge sjukhus, sedan Globen, sedan hem en snabbis tror jag och sist Tullinge. Halvrolig dag. Men det ska bli intressant att höra vad ortopeden har att säga.

För att avsluta: är det inte någon i skolan som kan ta emot min trasiga dator och ge mig en lånedator har jag två alternativ.

  1. Springa runt som en galning i hela skolan och skrika tills någon får nog och erbjuder mig en dator i åtta veckor.
  2. Falla ihop i en hög framför receptionen och störtgrina tills någon får nog och erbjuder mig en dator i åtta veckor.

Sounds like a plan. God natt (nu vet ju alla att jag inte ska sova utan kolla på Vampire diaries, men ändå hehe)

