Live from Denmark

av tionollfem

Hær sitter jag i en bowlinghall i Ålborg. Jag har varit i samma førbenade bowlinghall sedan i tisdags. Nu vill jag ta min lillasyster i handen, sætta mig i bilen och åka hem. Fanny har varit hær i 9 långa dagar och jag har nog aldrig varit borta från henne så længe. Det ær inte roligt. Men men, mycket roligt har hænt också. Sverige har tagit många medaljer, Fanny har tagit en och imorgon ska hon spøa ryskor, ukrainskor och irlændskor så vi kanske får med oss fler hem till Stockholm. Jag har insett hur extremt nørdig den hær bowlingværlden ær, jag har grinat øver den æckliga lægenheten min kære far hyrt och jag har firat min mammas fødelsedag på Jensens med skåningar och smålænningar. I sællskapet svenska juniorlandslaget ær man i det nærmaste exotisk om man kommer från någonstans mer norrut æn Vimmerby.

Nu ska jag åka till den æckliga lægenheten och sova en sista natt, imorgon åker vi hem till ælskade Stockholm!

