Du är snabb som ljus, men kommer aldrig härifrån

av tionollfem

Bra saker med den här dagen:

♥Kents nya platta ♥ vårväder ♥ mina roliga vänner ♥ Jocke Bergs genialiska texter ♥ mina studentskor ♥läsa om Australien och få en såndär härlig klump av längtan i magen ♥ nya converse ♥ att det är som fredag för mig trots att det är onsdag ♥ sex dagars ledighet ♥ känslan av att våren kanske är här för att stanna ♥ att jag lyckades uttrycka mig på tyska under lektionen ♥ studentplanering ♥ sms från personer som gör mig glad ♥ mina nittionior ♥ människor som står upp för det de tror på ♥ min favoritblogg ♥ känslan när man kliver av tunnelbanan och det är varmare utomhus ♥ hungergames-trilogin ♥ vaniljkesella ♥ singstar med lillasyster

Mindre bra saker med den här dagen:

– åtta timmar tills jag får kraschlanda i sängen – saldot på mitt konto – typ sex dagar tills studiebidraget behagar dyka upp – obetalda räkningar som ropar på mig – skor som inte skickar tillbaks sig själva – jackor som inte lämnar in sig själva på kemtvätt – skolarbete – migrän – motivation till allt annat än det jag borde göra

