Jag ska vara som färger som bara syns på natten

av tionollfem

Den här dagen har varit oerhört bra. Vi, och typ alla andra treor i hela Stockholm, hade mösspåtagning. Vi hängde i Rålis ett tag, innan de flesta åkte vidare in mot city. Jag hängde med pappa på eftermiddagen, käkade lunch och köpte inbjudningskort till min studentmottagning. Det börjar kännas verkligt nu. Det var nog inte förrän idag när vi satt där, i princip hela årskursen med våra mössor, som jag fattade hur otroligt nära det är. Kan knappt vänta på den 13 juni. Då är allting klart, och jag behöver inte ha skolångest på över ett halvår.

Imorgon ringer väckarklockan sjukt tidigt, redan klockan 6. Denna helg är det Mixcupen i Sollentuna som gäller. Det ska bli sjukt kul. Slutet med nittioniorna närmar sig med en ångestframkallande fart, så jag njuter av varenda stund med dem nu. Får ont i magen bara jag tänker på hur jobbigt det kommer bli att lämna dem.

20120428-005349.jpg

20120428-005404.jpg

