20 random facts

av tionollfem

1. Det första jag kollar på när jag träffar någon för första gången är deras skor. Skor är viktigt!
2. Jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer.
3. Min favoritfärg är blå.
4. Två saker jag inte klarar av att äta är ostron och kassler.
5. Jag önskar att jag var bättre på att rita.
6. Jag har varit bästa kompis med samma person sedan jag var typ en vecka gammal.
7. Jag har telefonskräck och är sjukligt rädd för ormar.
8. Jag har extremt svårt att öppna upp mig för andra människor.
9. Jag har 7 kusiner. Den äldsta är 26 och den yngsta 3.
10. Min mamma är min vardagshjälte.
11. Jag har noggranna planer för hur jag vill att mitt liv ska se ut.
12. Jag är oerhört envis. Det krävs jävligt mycket för att jag ska ge mig i exempelvis diskussioner.
13. Jag har velat bli sportjournalist sedan jag var 9 år.
14. En av mina största drömmar är att få en bok publicerad.
15. Jag är en riktig sucker för citat och fina ord. Har en mapp med över 500 stycken på min telefon.
16. Jag är ateist och tycker att religion egentligen inte borde få finnas då det i princip aldrig för något gott med sig.
17. Jag vill gifta mig på stranden i Australien.
18. Jag blir nästan aldrig nervös, bara när Djurgården spelar.
19. Det svåraste med att flytta utomlands (förutom att lämna familj och vänner såklart) kommer vara att inte kunna kolla på Djurgården hockey och fotboll live.
20. Det tog mig väldigt lång tid att komma på så många saker om mig själv.

20121001-001837.jpg

