Dag 11 – en bild på ett ställe jag har varit på

av tionollfem

Åh, jag kunde inte välja bara ett ställe. Här är några ställen jag har varit på och som jag ÄLSKAR

Pegasos world hotel, Side Turkiet. Helt jävla underbart! Hade världens bästa semester med Therese där för ganska exakt 3 (!) år sedan. Lyxhotell för billigt pris.

Partille cup, Göteborg. Ingen sommar utan handboll. Det här året blir det sjätte gången jag är där, första gången jag inte ska spela själv. Förhoppningsvis är det så bra väder som det brukar, då är det underbart.

Gubbudden, Norrtälje. Farmor o farfars landställe. Har haft de bästa sommarloven där. När vi var små trodde min lillasyster att det alltid var sommar där, så när vinterdepressionen var som värst tyckte hon att vi bara skulle åka dit och sola och bada.

Skärblacka, Norrköping. Alltså det är någon slags hatkärlek. Egentligen är det världens sorgligaste ställe (och det luktar för jävligt), men ändå längtar jag alltid dit under våren. Nu ska vi sälja vårat hus där, men det är ändå ett av mina favoritställen. Det finns många fina minnen därifrån. Plus att Norrköping är skitmysigt på sommaren.